19. ročník Pardubického festivalu vína

19. ročník Pardubického festivalu vína se letos uskuteční na pardubickém zámku ve dnech 26. – 27. 8. 2016.

Otevírací doba v první den výstavy je ponechána a ochutnávat vína tak můžete od 12:00 až do 21:00.

Vstupné na Pardubický festival vína je 100 Kč. Zahrnuje degustační skleničku s logem festivalu, 3 ochutnávkové žetony do začátku a pro prvních 2000 návštěvníků dárek v podobě praktické taštičky na skleničku.

Celou atmosféru bude dotvářet doprovodný program na pódiu. 

Seznam vystavovatelů a rozmístění jednotlivých vinařů v areálu zámku pro Vás připravujeme.

Za organizační tým se na viděnou těší

Karel Pobuda                                Ing. Jiří Lejhanec                              Pavel Morávek

PFV 2016 - Výstava vín - všeobecné podmínky, přihláška

Pardubický festival vína

tn_obrazek_339.jpg

tn_obrazek_338.jpg

tn_obrazek_337.jpg

tn_obrazek_336.jpg

tn_obrazek_335.jpg

tn_obrazek_334.jpg

Tisknout


RSSRSS

Novinky

08. 04. 2016

Pardubický festival vína

Stovky kvalitních vín, chutné jídlo, cimbál a pohodová atmosféra. To bude 19. ročník Pardubického festivalu vína, který nabídne bohatý program.

Archiv novinek »

Místo a čas konání jednotlivých akcí PFV

  • 17. 8. SOUTĚŽ VÍN
  • 17. 8. Sommelier Znovín 2016
  • 26. 8. 12:00 - 21:00 Výstava vín na pardubickém zámku
  • 26. 8. 20:00 - 24:00 Pardubická vinařská noc  
  • 27. 8. 10:00 - 18:00 Výstava vín na pardubickém zámku
  • Zobrazit na mapě »

Pořádající agentura

Logo Czech marketing s.r.o.Czech marketing s.r.o.
Sladkovského 433
530 02  Pardubice

Jiří Lejhanec

tel.:777 270 165

tel.: 466 657 021

lejhanec@czech-marketing.com

www.czech-marketing.com   

                                                                                                                            



© 2016, CZECH MARKETING s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na WebArchitect | SEO a internetový marketing